بررسی و راهنمایی خرید داکت اسپلیت ایران رادیاتور 24000 - تاسیسات دات کام


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 15 آبان 1399
بازدید : 250
نویسنده : سینتیا

داکت اسپلیت ایران رادیاتور 24000 دارای یک واحد خارجی با ظاهری بسیار زیبا می‌باشد که برای افزایش زیبایی نمای خارجی ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد و همچنین عملکرد بسیار خوب و کارایی بالای این داکت اسپلیت باعث استفاده از آن در داخل کانال و استفاده داخل کاذب شده است سقف

داکت اسپلیت ایران رادیاتور حجم و ابعاد بسیار کمی دارد که آن را در مکان‌های مختلف مانند مساجد، مدارس، بیمارستان‌ها و مجتمع‌های مختلف قابل استفاده می‌کند. همچنین از مزایای این کولر گازی در اینجا می‌توان به مصرف بسیار کم آن اشاره کرد زیرا وی اصول استاندارد و همچنین استفاده از تجهیزات و قطعات بسیار مدرن و کم مصرف را ذکر کرده است که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

مشخصات داکت اسپلیت ایران رادیاتور 24000

داکت اسپلیت ایران رادیاتور 24000 یکی دیگر از ظرفیت‌های محصولات شرکت ایران رادیاتور است که در فصل گرم دارای 24 تن یخچال است و در فصل سرما نیز همین قدرت را برای ایجاد گرمایش دارد. این شرکت در تولید محصولات تهویه مطبوع پیشرو است که دارای مزایا و ویژگی‌های بسیاری است که در ادامه مطلب به آنها خواهیم پرداخت.

انشعابات داکت رادیاتور ایران از دو واحد داخلی و خارجی تشکیل شده است، واحد خارجی شامل کمپرسور و کندانسور و همچنین یک فن خنک کننده برای لوله‌های مسی است، اما واحد داخلی شامل یک اواپراتور و یک فن دمنده با ترموستات و تجهیزات دیگری است که آنها را بهم متصل می‌کند. به کاربر و کانال تبدیل شده و مصرف کننده را قادر می‌سازد تا با ایجاد تغییر در پایگاه داده، شرایط محیط را مطابق میل خود تغییر دهد.

همچنین رادیاتور ایران داکت اسپلیت رادیاتور 24000 دارای قطعات بسیار مهمی مانند کمپرسور روتاری پرقدرت است. همچنین این دستگاه به صورت افقی یا عمودی قابل نصب است که در واقع امکان تهویه چندین فضا را دارد. همچنین در فضای بالای سقف کاذب ساختمان‌ها به صورت مخفی نصب شده و هوای خنک یا هوای گرم را در فضاهای مختلف واحدهای آپارتمانی از طریق کانال‌هایی که به آنها متصل است توزیع می‌کند.

در واقع این شرکت با توجه به اصول مهندسی و همچنین توجه توانسته داکت اسپلیت را با ظرفیت‌های مختلف و کیفیت و اعتبار بسیار بالا راه اندازی کند که هم از نظر قیمت و هم از نظر مصرف انرژی بسیار مناسب است. به استانداردهای مختلف بوده و توانسته است بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جلب کند.

ویژگی‌های داکت اسپلیت ایران رادیاتور 24000

 دارای قطعات قابل اطمینان و با کارایی بالا

 رده مصرف انرژی بسیار مناسب

 سازگار با تمام اقلیم‌های کشور

 قابلیت تغییر و چرخش پره‌های مجاری

 مجهز به فیلترهای مختلف برای بهبود کیفیت هوا

 امکان نصب کانال هوای برگشتی برای هوای تازه

 ابعاد بسیار مناسب برای استفاده در کانال‌ها و سقف‌ها

 کمپرسور طرح دوتایی هیتاچی

 دارای یک کنترل از راه دور با صفحه لمسی

 ظاهری شیک و منحصر به فرد دارد

 




:: موضوعات مرتبط: عمومی , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تازه ترین اطلاعات تخصصی پزشکی جهان را در این مجله خبری بخوانید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)





RSS

Powered By
loxblog.Com